محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در کاشان 

پلیس راهور کاشان محدودیت‌های ترافیکی زیارت شهدا و اهل قبور در دارالسلام گلابچی شهر کاشان را بشرح ذیل اعلام کرد.

🔴محدودیت‌های ترافیکی در روز عید سعید فطر در دارالسلام گلابچی کاشان

➖️ از ساعت ۲۴ روز قبل از عیدسعید فطر ، مسیرهای ورودی دارالسلام جهت تردد وسائط نقلیه مسدود خواهد شد .

➖️ از ساعت ۶ صبح روز عید سعید فطر ، محدودیت‌های ترافیکی از میدان امام علی علیه السلام به سمت بلوار شهـ..ـدا اجرا و حرکت وسائط نقلیه از بلوار سنگ در ضلع شرقی دارالسلام انجام خواهد شد .

➖ از ساعت ۶ صبح ، کلیه وسائط نقلیه ای که از محور اردستان و بادرود قصد ورود به شهر را دارند می بایست از مسیر جاده انتن استفاده کنند .

➖️ از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید سعید فطر ، از سمت میدان امام علی علیه السلام به داخل شهر و بلوار شهـ..ـدا از تردد وسائط نقلیه سنگین جلوگیری خواهد شد و تردد وسائط نقلیه سنگین تنها از مسیر جاده آنتن انجام خواهد شد .

➖️ شهروندان عزیز از توقف خودرو در حاشیه بلوار شهـ..ـدا و محورهای خروجی دارالسلام خودداری و از پارکینگ های پیش بینی شده استفاده کنند .

➖️ درصورت ازدحام و تراکم بیش از حد ترافیک در هنگام خروج وسائط نقلیه ، از میدان بسیج به سمت خیابان آیت الله سعیدی (نطنز) محدودیت‌ یک طرفه اعمال خواهد شد .

🔴محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در مزار دشت افروز کاشان

➖️ با توجه به محدودیت پارکینگ و تنها وجود یک پارکینگ در ضلع غربی آرامستان، ورود از سمت خیابان غیاث الدین جمشید به سمت میدان درب عطا به صورت یک طرفه انجام خواهد شد .

➖️ کلیه ورودی محلی به آرامستان دشت افروز از خیابان ملاحبیب الله شریف و بلوار شهید چمران مسدود و صرفا ورود به پارکینگ از سمت چهارراه جواد الائمه و خیابان غیاث الدین جمشید انجام خواهد شد .

🔴محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در مزار فیض کاشان

➖️ حرکت از میدان قاضی اسدالله به سمت میدان کاظم زاده و خیابان صنعتکار و بخشی به سمت میدان حسن آباد و خیابان آیت الله اعتمادی یک طرفه خواهد بود .

➖️ کلیه معابر فرعی اطراف آرامستان فیض مسدود خواهد شد ‌ .

➖️ مسیر حرکت از میدان حسن آباد به سمت آرامستان فیض یک طرفه می باشد .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *