مادر شهیدان‌« حسنی فینی » به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم ، حاجیه خانم فاطمه عباسی حسنارودی مادر مکرم شهیدان «رضا و حسین حسنی فینی» پس از سالها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر گرانقدر از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه۱۳۹۹ ،با رعایت پروتکل های بهداشتی، از منزل ایشان به سمت گلزار شهدای حسنارود برگزار خواهد شد.

گفتنی است شهید حسین حسنی فینی یکم شهریورماه ۱۳۴۴ در روستای حسنارود از توابع شهرستان کاشان به دنیا آمد ،پس از تحصیلات ابتدایی به کشاورزی پرداخت . با عضویت در بسیج عازم جبهه شد .بیست و سوم تیرماه ۱۳۶۱در عملیات رمضان در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به پهلو به شهادت رسید و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید رضا حسنی فینی نیز پنجم شهریورماه ۱۳۳۲ درروستای حسنارود از توابع کاشان چشم به جهان گشود ، کارگر کارخانه حریر و مخمل کاشان بود . به عنوان بسیجی عازم جبهه شد .در عملیات رمضان حضور یافت .بیست و هفتم تیرماه ۱۳۶۱ ، چهار روز بعد از شهادت برادر ، به شهادت رسید. پیکرمطهرش مدتها در منطقه ماند تا اینکه پس از تفحص در سال ۱۳۷۴ در گلزار شهدای زادگاهش در کنار برادر به خاک سپرده شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *