رئیس اداره هواشناسی کاشان خبر داد:

فعال شدن مجدد سیستم بارشی به همراه برودت هوا در هفته جاری

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه در طول این هفته هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی را در کاشان خواهیم داشت، اظهار داشت: یک سامانه بارشی را در این هفته پیش بینی می‌کنیم که از اواخر ساعات شنبه این سامانه فعال شود.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی را تا اوائل ساعات روز دوشنبه داریم، ابراز داشت: این بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت برف و باران خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه علاوه بر سامانه بارشی شاهد مه آلودگی معابر نیز احتمالا خواهیم بود، تصریح کرد: این موضوع باعث کاهش دید به خصوص در مناطق کوهستانی می‌شود.

وی با بیان اینکه از شهروندان کاشانی میخواهیم هنگام تردد در مناطق کوهستانی از وسائل و تجهیزات کامل شرایط مه و برق استفاده کنند، افزود: به کشاورزان و دامداران توصیه میکنیم حتما تمهیدات لازم را هم برای دام و هم برای محصولات کشاورزی با توجه به مخاطره موجود بیاندیشند.

ارغوانی با اشاره به اینکه از دوشنبه شاهد کاهش دما در منطقه کاشان هستیم، گفت: این کاهش دما تا آخر هفته ادامه دارد و شهروندان کاشانی به خصوص در مناطق کوهستانی و به ویژه در مناطقی که برف باریده شده‌است، باید توجه داشته باشند که یخ زدگی و افت فشار گاز همراه با کاهش محسوس دما ممکن است رخ بدهد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *