• شناسه خبر : 11625

طبقه سوم و چهارم کاملاً به بیماران کرونایی اختصاص دارد، طبقه دوم نیز در حال آماده سازی است، بیمارستان قفل شده است

ابوالفضل شجاعی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان آمار بستری بیماران کرونایی از روز شنبه تاکنون قابل توجه بوده است، اظهار داشت: متاسفانه با طغیان بیماران کرونایی و با افزایش بی سابقه بیماران غیرکرونایی رو با رو شده است‌.


وی ضمن اشاره به تشریح وضعیت بیمارستان شهید بهشتی کاشان افزود: در بخش اورژانس تنها 60 بیمار غیرکرونایی بستری است و از این رو مدیریت بیماران در این شرایط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با بیان اینکه بیماران غیرکرونایی طی چهار هفته اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: بیماران تصادفی، قلبی، ریوی و اقسام بیماران غیرکرونایی طی هفته های اخیر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند.

وی با بیان این  شرایط فشار سنگینی را به بیمارستان وارد کرده است، گفت: بیش از 200 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند و حدود 70 بیمار کرونایی نیز در بخش بستری موقت خدمات دریافت می کنند و آمار بیماران کرونایی در این برهه به حدود 270 بیمار می‌رسد.

شجاعی با بیان اینکه پیش بینی می شود مدت زمان پیک جدید کرونا در کاشان طولانی تر باشد، تصریح کرد: شیب بیماری در پیک جدید 25 درصد بالاتر و شدیدتر از پیک قبلی بوده است و این به نوعی زنگ خطر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طبقه چهارم و سوم کاملا به بیماران کرونایی اختصاص دارد، تاکید کرد: طبقه دوم نیز برای تخصیص به بیماران کرونایی در حال آماده سازی است و با افزایش بیماران کرونایی به نحوی بیمارستان قفل شده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان از ممنوعیت بستری بیماران غیراورژانسی خبر داد و افزود: شرایط شرایط سختی است و بر همین اساس فضای ورزشگاه سرپوشیده دانشگاه علوم پزشکی کاشان را نیز برای بیماران کرونایی مهیا کردیم در حالی در پیک جدید شدت بیماری شدیدتر و قدرت سرایت به مراتب بالاتری دارد.

وی ضمن اشاره به افزایش قابل توجه بیماران اتباع خارجی در پیک جدید نسبت به دوره قبلی افزود: متاسفانه رعایت پروتکل بهداشتی به نحو مطلوب نیست و با افزایش بیماران مثبت کرونایی بار بستری این افراد بر روی دوش بیمارستان خواهد بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *