رئیس مرکز بهداشت کاشان خبر داد:

شناسایی ۴۵۰ دانش آموز و دانشجوی PCR مثبت در کاشان

مسعود دهقانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم از شناسایی ۴۵۰ دانش آموز و دانشجوی PCR مثبت در کاشان از مرداد ماه تاکنون خبر داد.

وی با بیان اینکه این افراد بر اساس تست کرونای PCR شناسایی شده اند، ابراز داشت: البته حدس میزنیم این تعداد بیش از مقدار شناسایی شده باشد چراکه برخی از آنها دارای علائم بوده و در خانه قرنطینه بوده اند.

رئیس مرکز بهداشت کاشان با بیان اینکه این اطلاعات و آمار مربوط به بازه زمانی مردادماه گذشته تا ۱۹ اسفندماه است، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵۴ مورد مربوط به دانش آموزان و باقی آمار مربوط به دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه مردادماه با پنج مورد کمترین ابتلای دانش آموزان به کرونا بود، افزود: در دو ماه آذرماه با ۶۰ و بهمن ماه با ۶۶ ابتلا نیز شاهد بیشترین آمار ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا بودیم.

رئیس مرکز بهداشت کاشان با اشاره به افزایش محسوس موارد ابتلا و بستری شهروندان کاشانی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود در صورتی که این روند ادامه داشته باشد و اهتمام جدی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی نباشد، شیوع پیک بعدی کرونا دور از ذهن نخواهد بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *