• شناسه خبر : 5917

به علت احتکار ماسک و دستکش

سه داروخانه در کاشان توسط دادستانی پلمپ شدند

یه گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، شیوع ویروس کرونا باعث نگرانی مردم کاشان درخصوص کمبود ماسک، دست کش، الکل و مواد ضدعفونی کننده شده است با توجه به تاکید ویژه رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطع با محتکران و اخلال گران در نظام عرضه کالای پزشکی  و حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب کاشان تیم مشترک بازرسی طی دو روز گذشته از داروخانه ها، فروشگاه ها و مراکز توزیع و انبارهای عرضه اقلام بهداشتی بازدید میدانی به عمل آورد.

تیم بازرسی متشکل از نماینده دادستان، قاضی شعبه تعزیرات، نماینده غذا و دارو، نماینده اماکن و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در روز های سه شنبه و چهارشنبه طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر بازرسی میدانی خود را از داروخانه های سطح شهر، فروشگاه ها و مراکز توزیع و عرضه کالای بهداشتی انجام دادند. 

دادستان کاشان اذعان داشت: در این روزهای سخت که مردم نیازمند امید، همدلی و همکاری هستند نباید موجبات نا امیدی مردم را فراهیم کنیم و دادستانی در برخورد با افرادی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

روح اله دهقانی دادستان کاشان در ادامه اذعان داشتند با توجه به رصد نیروهای اطلاعاتی وامنیتی شهرستان، گزارش های مرمی و بازدید میدانی که تا ساعت 23 شب مورخ 14 اسفند صورت گرفت سه داروخانه متخلف به دلیل عرضه الکل غیر استاندارد و احتکار دستکش و ماسک و یک فروشگاه به علت گرانفروشی و همچنین یک انبار در خانه قدیمی به دلیل احتکار سیصد هزار دستکش یکبار مصرف پلمپ  شد. 

▪️دکتر روح اله دهقانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کاشان با اعلام خبر پلمپ مراکز فوق افزود به پرونده این مراکز در اسرع وقت رسیدگی خواهدشد.


    (2) (0)

    مارس 5, 2020

    سلام انسانم آرزوست شهردارالمومنین شهری که ۱۲۴هزارپیغمبر۱۴معصوم نوه نتیجه وندیده اش راجلسه می گیرندشهری که اگربچه ای درمسجدتکاپوکندبخندددعوایش می کننداگرروزشهادت کودکان یاحتی نوجوانان یه خنده ای کنندویادستی درمسجد بزنندآنطوربرخوردمی کنندکه انگاربالاترین گناه راکردندبعضی بعضی آدمهاومغازه دارهایش اینگونه بامردم می کنندآخه فکرمی کنندکروناباخودش پولم آورده قرص ویتامین دی گرانترکردندلیموشیرین وسیرکیلویی ۸۰تومان هم می گویندو....واحتکاروموارددیگربه چه قیمتی این پولهارابرای زندگی واولادهایشان می برندعمرنوحم کنیم خواهیم رفت ولی بااین پولهاهیچ خیراتی ازطرف اولادبرای مانخواهدبود

    (0) (0)

    مارس 5, 2020

    تشکر از دادستانی و تیم همراه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *