سارق ۱۰ منزل مسکونی در فاز یک و دو ناجی آباد دستگیر شد

با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد کاشان، سارق حرفه ای ۱۰ منزل مسکونی در شهر کاشان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت منزل در سطح مناطق فاز یک و فاز۲ ناجی آباد کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


وی در ادامه تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت های صورت گرفته و شباهت شگرد سارق در تمامی این سرقت ها موفق شدند در این ارتباط سارق حرفه ای ۲۵ ساله را در حین تردد در سطح شهر کاشان شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی وقتی با شواهد و مدارک مستند پلیس مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۱۰ مورد سرقت منزل در سطح شهر کاشان و فروش اموال سرقتی به دو نفر مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: ماموران پس از شناسایی مالخران در یک اقدام ضربتی متهمان را داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به کشف اموال منزل از جمله طلاجات در بازرسی از مخفیگاه سارق، تصریح کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *