سارق تجهیزات شیرهای آتش نشانی کاشان دستگیرشد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اجزای شیرهای هیدرانت آتش نشانی در سطح شهر، مراتب در دستور کار مجموعه حراست سازمان و مامورین پلیس آگاهی کاشان قرار گرفت که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های لازم و کار قضایی و انتظامی در عملیاتی منسجم این سارق شناسایی و دستگیر شد.

محمد علی پیراسته افزود: طبق گزارش اعلام شده از طرف جناب سرهنگ نصرالهی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی شهرستان کاشان متهم در بازجویی‌های انجام شده به چندین فقره سرقت از تجهیزات شیرهای آتش نشانی در سطح شهر کاشان اعتراف نموده‌است.

پیراسته ضمن اعلام اینکه اصلی‌ترین ابزار سازمان آتش نشانی در مهار حریق، آب است و مهم‌ترین منبع تامین آب مصرفی خودروهای آتش نشانی، شیرهای هیدرانت نصب شده در سطح شهر هستند، خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای پرسنل عملیاتی سازمان مشخص شد در ماه گذشته فرد یا افرادی با دستکاری شیرهای هیدرانت اقدام به جدا کردن و سرقت اجزای متحرک شیرها نموده که این کار باعث از سرویس خارج شدن شیرهای مذکور و سبب اخلال در ایمنی شهر می‌شدند.

وی در پایان گفت: از همشهریان درخواست می‌کنیم تا در صورت مشاهده هرگونه دستکاری شیرهای آتش نشانی توسط افراد سودجو و یا نشت آب شیرهای آتش نشانی، مراتب را به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کاشان اطلاع دهند.


    (0) (0)

    بهمن 9, 1399

    واقعااین ازجهل که شیر آتش نشان سرقت کنندبا این گونه اشخاص برخورد جدی بشه که دیگران هم بخود جرعت این دزدی ندند

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *