سارقان طلا و جواهرات کودکان در کاشان دستگیر شدند

با تلاش همه جانبه ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد کاشان، سارقان بعنف طلاجات کودکان در کاشان شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات کودکان در پوشش خانواده در سطح پارک های شهر کاشان و متواری شدن سارقان ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.



وی در ادامه تصریح کرد: در بررسی های اولیه و با توجه به فقدان هیچ گونه دلیل و مدرکی مبنی بر محل وقوع جرم، ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد با بهره گیری از تجارب ارزنده خود نهایتا پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و گشت زنی های پنهان موفق شدند متهمان را شناسایی و قبل از انجام سرقت مجدد در سطح پارک بازی یکی از اماکن تفریحی کاشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان که خانمی ۳۱ ساله به همراه فرزند و برادرش بودند به کلانتری انتقال که ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده و پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک جرم به ناچار لب به اعتراف گشوده و تا کنون به ۳ مورد سرقت به عنف طلاجات کودکان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد: از پوشیدن زیورآلات قیمتی هنگام تردد کودکان در معابر، بوستان‌ها و اماکن عمومی و مذهبی خوداری کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *