بمناسبت عروج شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی

روز سه شنبه در کاشان عزای عمومی اعلام شد

فرمانداری کاشان روز سه شنبه در این شهرستان را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، فرماندار ویژه کاشان، به پیشنهاد آیت الله سلیمانی و دکتر رضایی به مناسبت شهادت دکتر محمد زارع جوشقانی روز سه شنبه29 مهرماه را در سطح شهرستان کاشان عزای عمومی اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است:
فقدان پزشک خدوم و مردمی”دکتر محمد زارع جوشقانی” که در راه مبارزه با ویروس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تالم و تاثر فراوان شد.
این مصیبت وارده را به خانواده محترم و کلیه بازماندگان آن استاد فرهیخته، کادر سرافراز بهداشت و درمان و مردم شریف منطقه فرهنگی کاشان تسلیت عرض می نماید.

روز سه شنبه در کاشان عزای عمومی اعلام شد

برای پاسداشت یک عمر خدمت صادقانه در عرصه علم و اخلاق و پایه گذاری اقدامات مومنانه و ماندگار ایشان که در راه دفاع از سلامت به دو برادر شهیدش ملحق شد، با تاکیدات استاندارمحترم اصفهان و نماینده معزز ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، روز سه شنبه را در شهرستان کاشان عزای عمومی اعلام می کند.

یاد و خاطره کلیه شهداء را گرامی می دارد و برای آن روان شاد همنشینی با سرور و سالار شهیدان و برای بازماندگان شکیبایی آرزومند است.


    علی صالحیان
    (0) (0)

    علی صالحیان

    بهمن 24, 1400

    سلام گرامیداشت شهادت دکتر زارع کاری بسیار پسندیده و محترم است ولی جدا کردن تنی چند از خادمین بهداشت از دیگر شهدای سلامت جای سوال است . آیا تمامی پزشکان و پرستاران و خادمین سلامت که در کاشان و آران و بیدگل جانشان را فدای سلامتی ما کردند همینقدر گرامی داشته شده است . حداقل این روز را برای تمامی شهدای سلامت اعلام کنید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *