• شناسه خبر : 1333

فرماندار کاشان تاکید کرد:

روابط عمومی ها با اصحاب رسانه تعامل داشته باشند

فرماندار کاشان با اشاره به نقش رسانه ها در اگاهی بخشی به مردم گفت: روابط عمومی ها باید تعامل خوبی با اصحاب رسانه داشته باشند و اخبار دستگاه ها را با سرعت و صحت به دست خبرنگاران برساند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در دومین همایش مدیران روابط عمومی های شهرستان کاشان در سالن امفی تئاتر خانه عامری ها اظهار داشت: روابط عمومی ها به عنوان بازوهای مشورتی مدیران سازمان ها هستند که با انتقال واقعیات کمک می کنند تا مدیران بهترین تصمیمات را در زمان مناسب بگیرند و موفقیت نهایی دستگاه ها با این مهم امکان پذیر است.

وی با ابراز تاسف از تقلیل یافتن جایگاه روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی ها را در دستگاه ها به چشم برگزارکنندگان جلسات، نصب بنر و پارچه و بازتاب دهندگان اخبار زیر نظر مستقیم مدیران می دانند که این دیدگاه کاملا خطاست.

وی در ادامه تصریح کرد: روابط عمومی ها پل های ارتباطی میان دستگاه های خصوصی، دولتی و مردم هستند که وظیفه دارند واقعیات را بدون تغییر و در کوتاه ترین زمان به مردم انتقال دهند.

فرماندار کاشان اظهار داشت: روابط عمومی ها با رساندن بازخوردهای مردم به گوش مسئولان تصمیماتشان را جهت دهند و موجب تلطیف روابط میان دستگاه ها و مردم شوند..

مرتضایی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت از روابط عمومی ها خواست:خدمات و کارکردهای دستگاه های مختلف را در کمال شفافیت و در یک چهارچوب مناسب از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسانند.

۸۰ نفر از مدیران و مسوولان روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و عمومی شهرستان کاشان در این همایش قدردانی شدند.

جلسه گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و عمومی شهرستان کاشان در آستانه ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به میزبانی خانه تاریخی عامری‌ها برگزار شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *