• شناسه خبر : 7938

رزمندگان کاشانی در جبهه های جنگ /گزارش تصویری

هفته ی دفاع مقدس بهانه ای است برای گرامیداشت یاد ایثارگری ها و از جان گذشتگی های رزمندگان، آزادگان ، ایثارگران و شهدایی که از زندگی خود گذشتند و جانانه از میهن دفاع کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دفاع مقدس یادآور سال‌ها مقاومت و ایستادگی رزمندگان کاشانی در برابر دشمن است. رزمندگانی که با شجاعت و شهامت ایستادند و حماسه‌های ماندگار خلق کردند تا با رشادت و ایثار خود، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

تجاوز و یورش همه جانبه رژیم بعث عراق به مرزهای مختلف ایران سبب شد تا رزمنده های دلاور با تمام وجود و اراده ای پولادین در برابر متجاوزان و حامیانش صف آرایی و ماشین جنگی صدام را متوقف کنند و درسی فراموش ناشدنی را به دشمنان این مرز و بوم بیاموزند.

جوانان کاشانی نیز با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل و با روحیه شهادت طلبی و جهادی خود توانستند هشت سال در مقابل استکبار جهانی که یک جنگ تحمیلی علیه ملت ایران راه انداخته بودند بایستند و با اقتدار و سربلندی از این آزمون بیرون آیند.

پایگاه خبری اهل کاشانم، به همین بهانه تعدادی از تصاویر رزمندگان کاشانی در جبهه های جنگ تحمیلی را منتشر می کند. در دوران هشت سال دفاع مقدس تعداد رزمندگان کاشانی حدود 80 هزار نفر اعلام شده است.

شایان ذکر است شهرستان کاشان در جنگ تحمیلی 1736 شهید، 81 آزاده و 3725 جانباز تقدیم میهن اسلامی کرد.


    سید محمد عرفان موسویان
    (6) (0)

    سید محمد عرفان موسویان

    مارس 15, 2021

    عالی

    (1) (0)

    جولای 9, 2022

    ادامه بدین عالی بود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *