دز دوم واکسن روسی دیروز به کاشان رسید / تاکنون ۳۲/۱۴۴ دز واکسن در کاشان تزریق شده‌است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم مهدی دلاوری با اشاره به اینکه تا به امروز هعت هزار و ۲۲۶ دُز واکسن در نوبت اول به کادر درمانی و بهداشتی تزریق شده است، اظهار داشت: سه هزار و ۱۵ دُز واکسن نیز در نوبت دوم به کادر بهداشتی و درمانی کاشان تزریق شده است.


وی با بیان اینکه به بیماران خاص، سالمندان ساکن در خانه های سالمند نیز به ترتیب دو هزار و ۲۱ و ۶۳۴ دُز واکسن کرونا در نوبت اول تزریق شده است، ابراز داشت: در نوبت دوم هم به این جامعه هدف به ترتیب ۹۹۸ و ۲۲۳ دُز واکسن تزریق شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی افزود: تا به امروز ۱۸ هزار و ۲۷ دُز واکسن در مجموع به پاکبانان، ایثارگران و افراد ۷۰ سال بالاتر در دو نوبت اول و دوم تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز ۳۲ هزار و ۱۴۴ دُز واکسن در کاشان به جامعه هدف طبق اولویت های تعیین شده از طرف وزارت بهداشت در کاشان تزریق شده است، افزود: ۲۶ هزار و ۹۳۶ دُز واکسن از این میان در نوبت اول و پنج هزار و ۲۰۸ دُز واکسن نیز در نوبت دوم تزریق شده است.

دلاوری با اشاره به اینکه دُز دوم مربوط به واکسن اسپوتنیک دیروز به کاشان رسیده و تزریق آن شروع شده است، گفت: در مورد واکسن آسترازنکا هنوز موعد تزریق دُز دوم فرا نرسیده است.

وی افزود: در مورد واکسن سینوفارم واکسن لازم برای تزریق دُز دوم تا انتهای هفته تحویل دانشگاه شده و بعد از آن فرآیند تزریق انجام می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *