دریافتی ماهانه اعضای شورای شهر کاشان چه قدر است؟

رئیس شورای شهر کاشان گفت: شورای شهر به اعضا حقوق و بیمه نمی دهد بلکه به آنها حق الجلسه می دهد که حداکثر آن 60 ساعت در ماه است.

به گزارش اهل کاشانم، علی هاشمی طاهری در هفتادو ششمین نشست شورای شهر کاشان گفت: امسال که حقوق ها اضافه شده است من به خاطر جانبازی و ندادن حق مالیات در تیرماه هفت میلیون 521 هزار تومان حق الجلسه دریافت کردم.

هاشمی طاهری خاطرنشان کرد: دریافتی حق الجلسه بقیه اعضای شورای شهر در تیرماه شش میلیون 768 هزار و 900 تومان بوده است.

گفتنی است رئیس شورا شهر این شفاف سازی دریافت حق الجسله را در راستای شفافیت و تنویر افکار عمومی دانست و چه خوب است که شورا با اتخاذ مصوبه ای  شهرداری کاشان را موظف کند  طبق قانون شفافیت میزان دریافتی پرسنل، مناقصات، قرارداهای پیمانکاری و… را به صورت شفاف از طریق ایجاد یک سامانه الکترونیکی به اطلاع عموم برساند.


    (0) (0)

    شهریور 13, 1401

    دروغ میگه اقای ۰۰۰دوازده کیلون اضافه کار میگیره

    (1) (1)

    شهریور 13, 1401

    سلام ،ماهی ۶۰ساعت جلسه چه می کنید؟چه گره ای بازمی کنید؟من ۹۰ساعت درماه درس میدهم با۳۵ دانش آموز۴میلیون بهم میدن شمابدون دردسرومشگل ۸میلیون میگیری خوبه والله.

    سهیل
    (0) (0)

    سهیل

    شهریور 13, 1401

    چهار جلسه در ماه دارن که حداکثر ۱۶ ساعت است دو جلسه کمیسیون هم دارن که جمعا چهار ساعت است یعنی بیست ساعت میایند و این پول بی زبان را دریافت می کنند

    ناشناس
    (1) (0)

    ناشناس

    شهریور 14, 1401

    من ب نوبه ی خودم حاضرم ماهی ۸۰میلیون بدم فقط توی جلسه های شما باشم دقت کنید فقط حاضرباشم ن اینکه عضو شورا باشم چون ازکناراین جلسات درآمدهای نجومی بدست میاد بله جناب

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *