درخواست دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای اعمال محدودیت‌ها در کاشان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سیدعلیرضا مروجی با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در منطقه کاشان اظها رداشت از مسئولین و مقامات منطقه کاشان خواسته‌ایم برای جلوگیری شیوع بیشتر و مقابله با موج چهارم کرونا محدودیت‌هایی در منطقه کاشان اعمال شود.

وی با بیان اینکه عدم برگزاری مراسم‌ها و تجمعات در مکان‌های مسقف حتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یکی از مواردی بوده‌است که خواستار آن شده‌ایم، ابراز داشت:عدم پذیرش گردشگر و تعطیلی اماکن ورزشی از دیگر مواردی است که برای جلوگیری از پیک چهارم کرونا در منطقه ضروریست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ممنوعیت کامل برگزاری مسابقات ورزشی، تعطیلی بازارهای روز و هفتگی، تعطیلی و عدم فعالیت تالارهای پذیرایی و تعطیلی کامل آموزشگاه‌ها را از دیگر مواردی دانست که لازم است برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در منطقه کاشان توسط مسئولین و مقامات ذی ربط باید اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد محدودیت تردد در روز 13 فرودین ضروریست، گفت: تعطیلی سینماها و اجراهای تئاتر و موسیقی، تعطیلی کامل آرامستان‌ها و بقاع متبرکه و مجالس تحریم نیز از دیگر خواسته ما برای عدم شیوع بیشتر کروناست.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *