دادستان کاشان در گفت و گو با اهل کاشانم:

مطالب منتسب به بنده موجب شگفتی و تأثر است

دادستان کاشان در واکنش به مطلب منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌های استان و بازنشر در فضای مجازی در خصوص «محکومیت زنی که در ابیانه آواز خوانده است»،گفت: امروز بیست و یکم شهریورماه نود و هشت در فضای مجازی مطلبی منتسب به بنده منتشر شده که موجب شگفتی و تأثر است.

محمد تکبیرگو در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به آیه‌ای از قرآن افزود: از همه درخواست می‌کنم به معنای آیه‌ی «واتقوالله و قولو قولاً سدیداً» توجه کرده و بر اساس آن عمل کنند.

تکبیرگو با اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع یادآور شد:‌ ابیانه در حوزه‌ی نطنز است، احیاناً چنانچه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است مربوط به حوزه قضایی شهرستان کاشان نمی‌شود.

لازم به ذکر است امروز یکی از خبرگزاری‌ها استان اصفهان از قول دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفته بود که 10 سال محکومیت زندان برای زنی صادر شده است که چندی پیش در روستای ابیانه و در جمع اهالی و گردشگران برنامه آوازخوانی اجرا کرده است.

پایگاه خبری اهل کاشانم در ابتدا اقدام به بازنشر خبر به نقل از خبرگزاری کرد ولی پس از اطلاع از عدم صحت موضوع و به دنبال اصلاح خبر در خبرگزاری مذکور اقدامات لازم را برای اصلاح این خبر و تغییر عنوان آن انجام داد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *