خودرو ۲۰۶ سرقتی در کاشان سر از تهران در آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو پژو۲۰۶ به همراه ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد داخل خودرو، در سطح شهرکاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس کاشان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع سرقت، مشخص شد مالباخته خودرو خود را بدون رعایت نکات ایمنی در محلی که تردد در آن وجود نداشته پارک کرده بود که پس از حضور مجدد در محل، متوجه سرقت خودرو شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی سارق آغاز شد، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی، متوجه تردد خودرو مسروقه در سطح شهر تهران شدند و طی نیابت قضائی و در یک عمليات موفق شدند متهم را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ بساطی با اشاره به تحویل اموال مسروقه به مالباخته و معرفی متهم به مراجع قضایی در پایان از شهروندان خواست: از پارک خودرو خود در محیط های خلوت، تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم میکند اکیدا خودداری کنند و در هنگام پارک وسائط نقلیه از بازنمودن درب خودروها و یا پایین بودن شيشه ها و بعضا قرار داشتن سوئیج بر روی آن پرهیز نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *