• شناسه خبر : 6307

جزئیات پیامک تأیید وام یک میلیون تومانی اعلام شد

خریداران سیم کارت جدید چه کنند؟

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: سرپرستان خانوار تنها یک بار کد ملی خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. برای آنها پیامک تأیید «عملیات با موفقیت انجام شد» ارسال می‌شود، به‌دلیل حجم بالای ترافیک امکان تأخیر در دریافت پیامک برای سرپرستان وجود دارد.

به نقل از تسنیم، حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، درباره ارسال پیامک از سرشماره V.Refah گفت: محتوای این پیامک این چنین است: «سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره 6369 ارسال فرمایید.»

وی ادامه داد: در صورتی که خانواری این پیامک را دریافت کند به این معنا است متقاضی از سمت وزارت رفاه مشمول دریافت این وام یک‌میلیونی شده است، بنابراین فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود پیامک کند.

وی ادامه داد: سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره 6369 پیامک با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد را دریافت می‌کنند. طبق برنامه‌ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به‌تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود.

میرزایی تأکید کرد: سرپرستان خانوار نگران نباشند، به‌دلیل حجم بالای پیامک‌های ارسالی، پیام‌های تأیید از سوی وزارت رفاه با تأخیر به شماره همراه سرپرست خانوار ارسال می‌شود.

وی افزود: آن دسته از افرادی که یارانه خود را در بازه زمانی کوتاهی از پدر و مادر تفکیک کرده‌اند و هنوز یارانه نقدی اولین ماه را دریافت نکرده‌اند هم مشمول می‌شوند و برایشان پیامک از سرشماره   V.Refah ارسال می‌شود. آن دسته از افرادی که تفکیک خانوارشان ثبت شده است مشمول می‌شوند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: افرادی در روز شنبه و یکشنبه سیم‌کارت خریداری می‌کنند، و هنوز پیامک سرشماره V.Refah را دریافت نکرده بودند، کد ملی سرپرست خانوار را که یارانه نقدی دریافت می‌کند به سرشماره 6369 ارسال کنند. ما در وزارت رفاه بررسی‌ها را انجام می‌دهیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *