خبر دور ریختن دزهای اضافی واکسن در کاشان صحت ندارد

صبح امروز خبری در سایت خبری عصر ایران به نقل از یکی از مخاطبان این وبسایت منتشر شد که در آن ادعا شده بود “در کاشان دُزهای اضافی واکسن کرونا دور ریخته می‌شود.”

این خبر که دقایقی پیش از این وبسایت خبری حذف شد باعث سوالات و واکنش‌های گسترده از سوی شهروندان کاشانی شد.


مهدی دلاوری در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اظهار تعجب از انتشار خبر کذب در  پایگاه خبری عصر ایران در پاسخ به مطالب درج شده در این سایت مبنی بر دور ریخته شدن دزهای اضافی واکسن در کاشان اظهار داشت: این موضوع کذب محض بوده و  قویا توسط اینجانب تکذیب می‌شود.

وی افزود: انتشار چنین اخباری بدون بررسی صحت و سقم آن از سوی خبرگزاری مشهور جای بسی تعجب دارد، ضمن تشکر از همراهی و همدلی اصحاب رسانه در ایام مبارزه با کرونا، خواهشمند است این عزیزان در روزهایی که نیروهای پرتوان بهداشت شبانه روز در بحث مبارزه با کرونا مجاهدانه  تلاش می‌کنند در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ابراز داشت: با دقت در این موضوع خدایی نکرده فرصت را در اختیار افراد سود جوئی که به دنبال خدشه دار کردن زحمات و ارزشهای نیروهای ایثارگر سلامت کشور هستند قرار ندهیم.

وی گفت: به لحاظ فنی در مورد ویالهای واکسن 10 دزی همکاران ما در مراکز واکسیناسیون موظف هستند قبل از باز کردن هر ویال واکسن حتما با 10 نفر از گروههای هدف جهت تزریق هماهنگ نمایند تا از هدر رفت واکسن در زمان‌های پایان کار جلوگیری شود.

دلاوری تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان حق قانونی خود می داند تا از طریق مراجع ذی صلاح موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *