• شناسه خبر : 6017

جواب آزمایش 509 نفر در منطقه کاشان مثبت اعلام شد/ 495 نفر در بیمارستان ها بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از تعداد کل نمونه های ارسالی موارد مشکوک به ویروس کرونا از دو شهرستان کاشان و آران وبیدگل ، جواب ۵۰۹ مورد مثبت و ۲۳۹ مورد منفی بوده است.

.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، و به نقل از وبدا کاشان سیدعلیرضا مروجی افزود: در حال حاضر 495 نفر در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند که از این تعداد  ۴۶۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی و ۳۲ نفر در بیمارستان سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل مراحل درمان خود را سپری می کنند.

وی با بیان یانکه تاکنون 1074 نفر از بیمارستان ترخیص شده اند، اظهار کرد: به محض اعلام جواب آزمایشات سایر افراد مجددا آمار به روز خواهد شد و رسما اعلام می شود.

رئیس دانتشگاه علوم پزشکی کاشان آمار مثبت ارسالی از آزمایشگاه را به کوه یخ تشبیه کرد و گفت: مطمئنا تعداد موارد واقعی جامعه بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده است ولی برای تمام بیماران بستری مشکوک به کرونا، فرآیند کامل درمان در بیمارستان ها توسط کادر درمانی انجام می شود.

مروجی با اشاره به اینکه اعلام این آمار به منزله کنترل بیماری نیست، تاکید کرد: همچنان وضعیت بحرانی است و بیماری وجود دارد و با توجه به شرایط بحرانی جامعه، در خانه بمانید و از ترددهای غیرضروری بپرهیزید.

گفتنی است هر چند در خبر ارسالی وبدا کاشان  آخرین آمار متوفیان منطقه کاشان بر اثر ویروس کرونا اعلام نشد ولی شامگاه سه شنبه (دیشب) محمدحاجی جعفری معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی از مرگ ۲۱۳ نقر در منطقه کاشان بر اثر بیماری حاد تنفسی در اسفندماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد تعداد فوتی های کاشان به نسبت جمعیت، در رتبه دوم کشور پس از قم می باشد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *