جزئیات اجرای محدودیت هوشمند در شهرستان کاشان اعلام شد

حجت الله غلامی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به اعمال محدودیت‌های هوشمند در شهرستان کاشان اظهار داشت: با توجه به قرمز شدن استان‌های شرقی شامل یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و استان‌های جنوبی نظیر فارس و حتی تهران متاسفانه استان اصفهان شامل کلان شهر اصفهان، کاشان و اردستان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.


وی با بیان اینکه در جلسه دیروز هر پنج مرحله محدودیت طرح جامع هوشمند اجرایی شود، افزود: مرحله اول کارکنان ادارات است که در شهرهای قرمز یک سوم حضوری و در خدمات ضروری 50 درصد حضور کارکنان الزامی است و تمامی فعالیت گروه‌های شغلی دوم، سوم و چهارم باید تعطیل باشند.

معاون استاندار اصفهان تمامی آموزشگاه های تخصصی نیز تعطیل و باید به صورت غیر حضوری کلاس برگزار کنند، ابراز داشت: نماز جمعه نیز در شهرهای قرمز برگزار نمی‌شود و در زمینه تردد نیز 9 محور تردد کنترل می‌شود و ستاد شهرستانی کاشان باید به صورت ویژه تشکیل و در زمینه عدم ورود خودروهای غیربومی به شهرستان کاشان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه شهرهای نیاسر، قمصر، نطنز، برزک و مشکات نیز از جمله شهرهایی است که ورود خودروی غیربومی به داخل آن شهرها نیز ممنوع است و به مدت دو هفته این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *