شهردار برزک خبر داد:

توقیف محموله بار کامیون حمل اشجار کهن سال قطع شده در برزک

ابوالفضل زارع در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به برخورد با عاملین قطع اشجار کهن سال در شهر برزک اظهار داشت: به این منظور،ظهر امروز یکشنبه به دستور دادستان کاشان و با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی بخش برزک کامیون حامل اشجار قطع شده توقیف شد.

وی با اشاره به جغرافیای شهر برزک و وجود باغ های سبز و طبیعت بکر این منطقه ابراز داشت: مجموعه شهری در برزک همه تلاش خود را برای حفظ این سرمایه خدادادی و ارزشمند انجام داده و اجازه فعالیت به افراد سودجو را نمی دهند و همه وظیفه دارند این موهبت الهی را با تمام توان حفظ و صیانت نمایند‌.

 

شهردار برزک با بیان اینکه برای عاملان قطع اشجار جرائم سنگینی اعمال می شود، افزود: هرگونه قطع اشجار حتی در باغات بدون مجوز قانونی ممنوع بوده و مرتکبین به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی معرفی می شوند.

 

وی همچنین در خصوص تغییر کاربری باغات، زمین خواری و تصرف اراضی به متخلفین هشدار داد و افزود طی آخرین هماهنگی های بعمل آمده بین دستگاه های اجرایی منجمله جهاد کشاوری، راه و شهرسازی، امور آب، منابع طبیعی،بخشداری برزک،شهرداری و شورای شهر برزک در قالب کمیته انفال با خاطیان بصورت جدی برخورد خواهد گردید.


شهردار برزک درپایان از همه شهروندان و‌ همچنین دوست داران محیط زیست درخواست کرد تا در صورت مشاهده قطع درخت و هرگونه تخلف مراتب را به شهرداری برزک اطلاع دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *