تمام ظرفیت ناوگان عمومی کاشان به بازگشت زائران اختصاص یافت/اعزام 50 اتوبوس به مرز مهران

هادی نجف زاده- علی اکبر آقایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به بازگشت زائران کاشانی اربعین حسینی به وطن اظهار داشت: با توجه به حجم گسترده بازگشت زائران تمامی توان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان کاشان برای بازگشت زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.
وی در بیان جزئیات اقدامات صورت گرفته در زمینه بازگشت زائران کاشانی اربعین حسینی به وطن افزود: اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان کاشان در دو مرحله به مرز مهران جهت بازگشت زائران اعزام شدند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان با بیان اینکه در مرحله اول 30 دستگاه اتوبوس به شهر مهران جهت برگشت زائران اعزام شد، ابراز داشت: در مرحله دوم نیز 20 دستگاه اتوبوس به مهران جهت اعزام زائران کاشانی اربعین حسینی به وطن پیش‌بینی شد.
وی با بیان اینکه در مجموع 50 دستگاه اتوبوس جهت اعزام زائران اربعین حسینی به کاشان در نظر گرفته شده است، گفت: نرخ کرایه اتوبوس‌ها با توجه به ظرفیت اتوبوس‌ها از پیش تعیین شده و ملزم به رعایت از سوی اتوبوس‌داران هستند.
آقایی در بیان جزئیات مبالغ کرایه اتوبوس از مهران به کاشان تصریح کرد: برای اتوبوس 44 نفره از مهران به کاشان 470 هزار تومان، اتوبوس 30 نفره در این مسیر 670 هزار تومان و اتوبوس 25 نفره در این مسیر 800 هزار تومان تعیین شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *