تعرفه اقامتگاه غیردائم افزایش سه برابری داشته، عدم قرائت کنتور توسط مامور طی سه دوره اقامتگاه غیردائم شناخته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، این پایگاه خبری در طی گزارشی به موضوع صدور قبوض آب‌بها مشترکان اهالی روستاهای کاشان پرداخت که در این قبوض برای مشترکان قبض‌های میلیونی صادر شد.


محمدرضا اسدی در همین رابطه پس از انتشار این گزارش‌ها واکنش نشان داد و اظهار داشت: برای هر مشترک یک افزایش هفت درصدی برای تمامی مشترکان اعمال شده است و یک افزایش 16 درصدی نیز برای مشترکانی که بالاتر از الگوی مصرف آب مصرف داشتند اعمال شده است.

وی ضمن اشاره به ایجاد برخی نارضایتی‌های مشترکان افزود: اقامتگاه‌های غیر دائم مربوط به قمصر، نیاسر و روستاهای اطراف کاشان است و آخر هفته‌ها افراد به این مناطق آمده و چند روزی را در آن منطقه سپری می‌کنند.

مدیرعامل آبفا شهرستان کاشان با بیان اینکه برخی از مشترکان دارای شکستگی زیرساخت‌های تاسیساتی هستند، ابراز داشت: تعرفه اقامتگاه دائم در سال جاری نسبت به سال گذشته سه برابر شده است و این تعرفه ها از 25 خرداد سال جاری ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اگر فردی اقامت دائم خود در آن منطقه را ثابت کرد، نوع کاربری مشترک را تغییر می‌دهیم، گفت: باید پذیرفت که قیمت واقعی و تمام شده مصرف آب پرداخت شود در حالی حدود شش درصد اقامتگاه دائم هستند و مابقی با همان افزایش هفت درصدی اعمال شده است.

اسدی با بیان اینکه 85 درصد مشترکان ما خانگی هستند، تصریح کرد: اعتراضات این موضوع به دلیل افزایش سه برابری قیمت پایه تعرفه اقامتگاه غیردائم است و همین موضوع موجب نارضایتی مشترکان شده است و بر اساس قانون اگر سه دوره امکان قرائت وجود نداشته باشد نوع کاربری به اقامتگاه غیردائم تبدیل می‌شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *