ترافیک پل راوند، آمبولانس را گرفتار کرد، یک خانواده داغدار شدند

به گزارش اهل کاشانم، پس از اعلام این حادثه در روبروی امامزاده یونس، ماموران عملیاتی اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند اما در راه برگشت به بیمارستان و انتقال مصدومی که دچار خونریزی بود، به ترافیک پل راوند برخورد کردند.

 متاسفانه بدلیل گرفتار شدن آمبولانس در ترافیک پل راوند و تاخیر در رسیدن به بیمارستان، جان ‌یک شهروند ‌گرفته شد و‌ یک‌خانواده داغدار غم از دست دادن پدر شدند.

یک کانال محلی راوند در این باره نوشته است؛ پل راوند باتوجه مصوب شدن بودجه دولتی بدلیل قصور برخی مدیران و به بهانه حضور یک مسئول تراز بالا جهت کلنگ زنی [همچنان بلاتکلیف مانده] و جان انسانها را می‌گیرد.

حدود سه سال پیش بود که مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفته بود به زودی و پس از انجام مراحل اداری ساخت پل مربوط به دو بانده کردن در این تقاطع آغاز می‌شود.

پس از سه سال از این وعده، ماه گذشته نیز محمدشریف زارعی فرماندار وقت کاشان اعلام کرد بعد از تعطیلات عیدسعید فطر اجرای عملیات تقاطع غیر همسطح پل راوند با حضور مسوولان استانی و ملی آغاز می شود.

سال گذشته بود که اعلام شد تاکنون بیش از ۳۰ نفر در پل راوند به علت تصادف جان باخته‌اند!

مشخص نیست چرا این پروژه علیرغم وعده‌های رنگارنگ مسئولان کاشان همچنان آغاز نشده و مسئولیت جان‌های‌ گرفته شده در این محور بر عهده چه کسی است، موضوعی که انتظار می‌رود مدعی‌العموم به آن ورود کرده و با قصور احتمالی مدیران متخلف برخورد کند.

@ahlekashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *