• شناسه خبر : 4362

پیگیری های اهل کاشانم نماینده کاشان را به تکاپو انداخت

تذکر ساداتی نژاد به وزیر راه درباره حذف کاشان از طرح مسکن ملی

نمایند مردم کاشان و آران وبیدگل به وزیر راه و شهرسازی به دلیل حذف نام کاشان از طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اصفهان تذکر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، پس از پیگیری ها و انتشار خبر حذف کاشان از طرح اقدام ملی مسکن در این رسانه، سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل امروز دوشنبه در تذکری به وزیر راه و شهرسازی از چرایی این اقدام سوال کرد.

ساداتی نژاد در این تذکر از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی سوال کرد که “به چه دلیل در طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اصفهان ، نام دومین شهرستان این استان ( کاشان ) فراموش شده است ؟!”

در شرح این تذکر آمده است مردم کاشان در موضوعات مختلف از عدم نگاه عادلانه و متوازن استان ناراضیند. مواردی از این دست که پیش می آید دلیل دیگری برای نگاه ناعادلانه در استان می شود. لذا دستور فرمائید با توجه به ضرورت های اجرای طرح و تامین مسکن جوانان هر چه سریعتر این طرح در کاشان اجرایی گردد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، ثبت نام متقاضیان استفاده از تسهیلات دولت در طرح اقدام ملی مسکن، از روز شنبه ۲۳ آذر صورت همزمان در ۶ استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان آغاز شده است. که در بین شهرهای اعلام شده در استان اصفهان نامی از شهر کاشان به عنوان دومین شهر بزرگ استان دیده نمی شود.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از ۴۰۰ هزار مسکنی که قرار است با اجرای این طرح ساخته شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد، ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد سهمیه استان اصفهان است. در این میان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای بهارستان، فولادشهر و مجلسی ساخته می‌شود.

در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی مسکن شش هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی در شهرهای این استان ارائه می‌شود که چهار هزار و ۲۷۳ واحد مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و یکهزار و ۹۴۰ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به متقاضیان داده می‌شود.

طرح اقدام ملی مسکن در کاشان


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *