تخصیص حدود ۶۰ هکتار از اراضی به طرح مسکن ملی در سه شهر کاشان، قمصر و مشکات

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، از برگزاری جلسه کمیسیون ماده پنج ویژه شهرستان کاشان با حضور معاون استاندار اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این جلسه با پیگیری فرماندار شهرستان کاشان تشکیل شد و به مسائل مربوط به شهر مشکات، قمصر و کاشان پرداخته شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه در مورد 50 موضوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت، افزود: مصوباتی در مورد تایید تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن در سه شهر کاشان، قمصر و مشکات ابلاغ شد به نحوی که به شهر مشکات پنج هکتار، قمصر 4.5 هکتار و کاشان 51 هکتار اختصاص پیدا کرد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه مصوباتی در زمینه مرتفع‌سازی ساختمان‌های کاشان ابلاغ شد، ابراز داشت: مصوباتی نیز در زمینه 24 و 36 متری منتهی به مسکن مهر، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و اراضی کمربندی کاشان در جلسه کمیسیون ماده پنج تصویب و ابلاغ شد.
وی از تعیین و یا تغییر کاربری اراضی واقع در محدوده شهرهای کاشان، قمصر و مشکات در جلسه کمیسیون ماده پنج ویژه این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته و مصوبات این جلسه پیگیری می‌شود.
آراسته در زمینه طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: پروژه نهضت ملی مسکن پروژه دولتی و کلان است و با توجه به قانون جهش تولید مسکن، تمامی ارکان دولت در یاری رساندن برای اجرای این پروژه سهیم هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون برای حدود هفت هکتار زمینی که از قبل در شهر کاشان تامین شده بود معادل یک هزار و 500 واحد در حال ساخت است، عنوان کرد: برای مابقی متقاضیان نیز با تامین زمین مراحل تخصیص و غیره در حال انجام است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *