تاکنون ۲۰ نفر برای انتخابات شوراها در کاشان ثبت نام کرده‌اند

فرماندار ویژه و رییس شورای انتخابات شهرستان کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه طی دو روز ابتدایی ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در سطح شهرستان کاشان 20 نفر ثبت نام کرده که از این تعداد 15 نفر ثبت نام قطعی کرده‌اند، اظهار داشت: تمام افراد ثبت نام شده آقا بوده و تاکنون هیچ خانمی برای ثبت نام اقدام نکرده است.

علی اکبر مرتضایی ابراز داشت: روز اول ثبت نام 11 نفر ثبت نام شده که 9 نفر از آن قطعی شده و در روز دوم 9 نفر ثبت نام نموده و 6 نفر از آنها ثبت نامشان قطعی و پیامک برایشان ارسال شده‌است.

وی اضافه کرد: در دو روز ابتدایی ثبت نام تاکنون پنج داوطلب برای حضور در شورای اسلامی شهر کاشان، پنج نفر برای شهر قمصر، سه نفر برای شهر نیاسر و دو نفر هم برای دو شهر برزک و جوشقان قالی ثبت نام قطعی کرده‌اند.

رییس شورای انتخابات شهرستان کاشان با اشاره به اینکه ثبت نام حضوری از طریق دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری انجام می شود، تصریح کرد: ثبت نام غیرحضوری هم از طریق نسخه اپلیکیشن موبایل و نسخه دسکتاپ بوده که از طریق وب سایت www.entekhabat.moi.ir قابل دریافت است.

مرتضایی تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمين دوره ی شوراهاي اسلامي شهر از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه 20 اسفندماه آغاز شده وآخرین مهلت ثبت نام برای داوطلبین تا ساعت ۱۸:۰۰ روز 26 اسفندماه جمعاً به مدت ۷ روز است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *