سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

تاکنون ۱۵۰۰ دوز واکسن در کاشان تزریق شده‌است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم مهدی دلاوری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا در کاشان تزریق شده است، اظهار داشت: این واکسن ها به کادر بهداشتی و درمانی، سالمندان و بیماران خاص تاکنون تزریق شده است.


وی با بیان اینکه ۴۰ درصد کادر درمان تاکنون واکسینه شده اند، ابراز داشت: کادر بهداشتی هم واکسینه شده اند اما کمتر از کادر درمان بوده اند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه واکسیناسیون بیماران خاص از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم تا یکماه آینده ۵۰ درصد بیماری های خاص واکسینه شوند‌.

وی با اشاره به اینکه در حاضر تیمهای واکسیناسیون در بیمارستان متینی کاشان مستقر هستند، افزود: این تیم ها در دو نوبت صبح و عصر با اولویت های مشخص شده از طرف وزارت بهداشت جامعه هدف را واکسینه می کنند.

دلاوری با اشاره به بخش نامه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه بخش خصوصی می تواند واکسن کرونا را به کشور وارد کند، گفت: در کاشان تاکنون هیج شرکت و یا فردی برای واردات واکسن اعلام آمادگی نکرده است ولی حتی در صورت واردات واکسن توسط بخش خصوصی تزریق آن باید زیر نظر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *