تامین اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای آبرسانی و اصلاح شبکه روستاهای منطقه کاشان

فرماندار ویژه کاشان از تامین اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ريالی برای آبرسانی و اصلاح و بازسازی شبکه ۲۰ روستای منطقه از طریق قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش اهل کاشانم و نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای جذب اعتبارات محرومیت زدایی شهرستان گفت: با تفاهم نامه صورت گرفته میان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و شرکت آبفای کشور و پیگیری فرمانداری ویژه کاشان، در ۲۰ روستای منطقه کاشان عملیات آب رسانی، اصلاح و بازسازی شبکه انجام می شود.

فرماندار ویژه کاشان ادامه داد: در اجرای این طرح، ۲۰ روستای منطقه کاشان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ريال و ظرف حداکثر زمان ۳۶ ماه با توجه به اولویت بندی توسط بسیج سازندگی اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: مخزن سازی، اصلاح شبکه، اصلاح خطوط انتقال، محصور سازی منابع و مخازن، ایجاد سامانه های راهبری و پایش ایستگاه پمپاژ و ارتقای کیفی آب از جمله برنامه های در دست اقدام در طرح محرومیت زدایی است.

زارعی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری ویژه کاشان با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات روستاها در زمینه تامین و ارتقای کیفی آب شرب مرتفع می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *