• شناسه خبر : 1286

وزیر کاشانی وزارت بهداشت:

بچه کاشنگتن سیتی هستم

وزیر کاشانی وزارت بهداشت گفت: ادعا در مورد دو تابعیتی بودن من کذب بوده و تخریب دولت است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از ایسنا، نمکی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت درباره ادعای کریمی قدوسی مبنی بر دو تابعیتی بودن وزیر بهداشت اظهار کرد: قبل از انقلاب که دانشجو بودم همه قبل از عید می‌گفتند به فرانسه یا انگلیس سفر می‌کنم، من هم که بچه کاشان بودم به مزاح می‌گفتم می‌روم کاشنگتن سیتی. احتمالا این نماینده خبرهای آن دوران را یادش است.

وی ادامه داد: من نفس کشیدن در این سرزمین را همیشه به تابعیت‌های دنیا ترجیح دادم. این اخبار کذب محض است و تقارن این حرف‌ها را وقتی با سایر بحث‌ها، کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که قضیه چیست.

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه این اخبار تخریب دولت است، خاطر نشان کرد: آنقدر کارهای نکرده برای مردم در حوزه بهداشت، درمان و دارو داریم که دیگر صلاح نمی‌دانیم که با این حرف‌ها خود را مشغول کنیم. این‌ها تخریب من و سایر اعضای دولت است.

نمکی درباره تکلیف ارزهای دولتی تخصیص یافته در وزارت بهداشت اظهار کرد:‌ وقتی من به وزارت بهداشت آمدم رئیس جمهور به من تکلیف کردند که گردش‌های مالی این وزارتخانه را شفاف‌سازی کنم، زیرا یک عدم شفافیت در زمینه ارزهای مربوط به دارو و تجهیزات وجود داشت و حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو ارز تجهیزات پزشکی که در سال ۹۷ تخصیص یافته بود، شفاف نبود.

وی در پایان گفت: ما هیأتی را مشخص کردیم و آن‌ها چهار ماه کار کردند تا نحوه هزینه این ارز مشخص شود. من هم برای شفاف‌سازی گزارشی در این زمینه به مردم تقدیم خواهم کرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *