برگزاری پویش روضه های خانگی با حداقل جمعیت در کاشان

یک مداح کاشانی با یک اقدام مبتکرانه پویش روضه های خانگی را در ایام کرونا کلید زد.

مصطفی آرام در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کاشان و عدم حضور برخی از همشهریان کاشانی در مراسم های عزاداری آقا اباعبدالله الحسین(ع) به دلیل بیماری یا کهولت سن اظهار داشت: با توجه به این شرایط تصمیم گرفتیم پویش روضه های خانگی را در دو ماه محرم ک صفر در منازل شهروندان کاشانی برقرار کنیم.

برگزاری روضه های خانگی در کاشان

وی با اشاره به شرایط حضور در منازل برای برقراری این پویش ابراز داشت: نصب پرچم سیاه عزای امام حسین(ع) در بالای سردر منازل و وجود حداقل دو نفر در مجلس روضه و با حضور حداقل یک آقا از جمله این‌شرایط است.

این مداح خاندان عصمت و طهارت با بیان اینکه برای پویش روضه های خانگی هیچ هدیه و صله ای پذیرفته نمی‌شود، تصریح کرد: در صورت تعدد درخواست ها اولویت با خانواده هایی است که در آن افراد کهنسال زندگی کرده و امکان حضور در جلسات عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را ندارند.

وی با اشاره به اینکه زمان برقراری مراسم‌ روضه خانگی یک ساعت قبل از اذان ظهر و یا یک ساعت قبل از اذان مغرب است، بیان داشت: برقراری این پویش با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مورد تایید ستاد ملی مبارزه با کروناست.

آرام افزود: بعد از اطلاع رسانی‌ مختصری که در صفحه شخصی خودم در شبکه های مجازی کردم خوشبختانه تعداد دیگری از مداحان کاشانی خاندان عصمت و طهارت برای برقراری پویش روضه های خانگی در منازل شهروندان دیار مومنان اعلام آمادگی کرده اند.


    سیف اله پورمحمدی
    (0) (0)

    سیف اله پورمحمدی

    شهریور 3, 1401

    سلام برای روضه خانگی درخواست مداح دارم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *