با افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها در کاشان مواجه هستیم

رئیس دادگستری شهرستان کاشان گفت: در بازرسی ها و سرکشی ها در سطح شهرستان افزایش غیرمنطقی برخی از اقلام و کالاهای مصرفی مشاهد شده است که نشانه کارشکنی های موجود در سطح شهر توسط برخی افراد است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سیروس افضلی در شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: با افزایش قیمت بنزین نوسان و بالا رفتن قیمت ها تاحدودی قابل قبول است اما افزایش قیمت ها در سطح شهرستان بسیار فراتر از حد معمول بوده است و باید مراجع ذی ربط با آن مقابله کنند.

وی افزود: در حال حاضر در سطح کاشان با اشرار و ا غتشاشگر اقتصادی مواجه هستیم که متولیان تنظیم بازار مانند شورای تامین، اصناف و شهرداری باید در نابودی این این افراد که امنیت موجود در جامعه را با افزایش قیمت ها به خطر می اندازد مقابله کنند.

وی با تاکید به حفظ امنیت موجود در سطح شهرستان کاشان اذعان کرد: این امنیت را مرهون خون شهدا و اقتدار نیروهای مسلح شهر هستیم اما این همراهی مردم شهر به معنی رضایتمندی از وضع اقتصادی موجود در جامعه نیست.

افضلی با تاکید به لزوم تامین امنیت مردم بیان کرد: امکانات لازم برای بررسی پرونده های قضایی در کاشان وجود ندارد و از طرفی ناهنجاری های احتماعی در حال ازدیاد است.

وی افزود: استاندارد بررسی پرونده در یک ماه توسط قضات 90 مورد است ولی در حال حاضر در این مدت 200 پرونده بررسی می شود که لازم است اقدامات لازم برای حل آن پیش بینی شود.

رئیس دادگستری کاشان با بیان آنکه قضاوت از سخت ترین کارها موجود است بیان کرد:باید همه ارکان شهر و مردم همیاری کنند تا نظام اداری شهر کاشان قوی تر بشود و بزودی زمین ساخت دادسرای عمومی کاشان فراهم شود.

احداث ساختمان شعب شورای حل اختلاف و تجدید نظر، تکمیل ساختمان جدید زندان مرکزی، ساختمان پزشکی قانونی، تکمیل طرح پایش تصویری کاشان، تاسیس مجدد دادسرای ویژه قوه قضاییه، ایجاد شعب دیوان عدالت اداری و تامین فضای مناسب برای سازمان بارزسی در این شهرستان از موارد بیان شده در شورای اداری شهرستان کاشان بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *