• شناسه خبر : 11786

بازگشت خاموشی‌ها به کاشان

سرپرست اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه با افزایش مصرف برق به دلیل افزایش گرما موج خاموشی به مشترکان صنعتی بازگشته است، تصریح کرد: مشترکان خانگی نیز احتمالا از فردا خاموشی داشته باشند و این موضوع به دلیل گرمای بی سابقه در کاشان و کمبود انرژی در راستای مدیریت مصرف انجام خواهد شد.


امیر رمضانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به قطعی برق در روز گذشته اظهار داشت: قطعی برق در منطقه به دلیل آتش سوزی درختان واقع در بلوار مطهری به دلیل بار زیاد شبکه و افزایش مصرف بوده است.

وی با اتصال درختان به شبکه توزیع بیش از چهار درخت دچار حریق شدند، افزود: با این آتش سوزی شبکه توزیع نیز دچار خسارت می شود و از سوی دیگر در بلوار مفتح به دلیل بار شبکه اتصالی به وجود می آید و نزدیک به چهار تابلو برق نیز در سطح شهر دچار آسیب شده و در خیابان سهیل نیز المنت ترانس نیز دچار مشکل می شود.

سرپرست اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه نزدیک به 20 مورد آسیب دیدگی فیوز تابلو برق داشتیم، ابراز داشت: 30 مورد حادثه نیز گزارش شده که همه به دلیل افزایش بار مصرف بوده است و از ساعت یک بعد از ظهر خطوط برق را جا به جا می کنند تا مردم بی برق نباشند.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم تا در مصرف برق صرفه جویی کنند، گفت: در طول روز از روشنایی استفاده نکرده، کولر را از دور کند و کولر گازی را در درجه 25 درجه سانتی گراد استفاده کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *