• شناسه خبر : 4998

دادستان کاشان مطرح کرد:

ایجاد فضای ناامن برای زمین خواران و رباخواران در کاشان

دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: در کاشان فضا را برای کسانی به حقوق مردم و بیت المال تعدی می کنند به شدت نا امن خواهیم کرد و در شورای حفاظت از اراضی دولت و انفال تصمیمات جدی گرفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از پورتال خبری کاشان روح الله دهقانی پس از مراسم معارفه خود از برخورد شدید با رباخواری در شهرستان کاشان خبرداد و افزود: برای مبارزه با رباخواری در کاشان نیاز به همکاری محاکم کیفری است

وی در ادامه بر مبارزه جدی با سارقین و فروشندگان مشروبات الکلی و قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان کاشان تأکید و عنوان کرد: عرصه را برای سارقین و فروشندگان مشروبات الکلی و قاچاقچیان مواد مخدردر کاشان تنگ ترخواهیم کرد.

دهقانی افزایش شعب و تشکیل تیم های بازرسی مختلف از مدیریت پسماند تا حفاظت از انفال را از جمله اقدامات انجام شده طی 4 ماه سرپرستی دادستانی اعلام کرد.

دادستان کاشان گفت: تشکیل دادگاه تجدید نظر که نیروهای آن از بدنه دادگاه و دادسرا تأمین شده است فشار زیادی به همکاران وارد کرده است که نیاز است تا مدیرکل دادگستری استان اصفهان در راستای تأمین چارت تشکیلاتی اقدامات لازم را داشته باشد.

وی با تأکید بر دسترسی آسان مردم به دادستان گفت: همانگونه که از قبل دسترسی مردم به دادستان آسان بوده است همین روند ادامه خواهد داشت و درب دفتر دادستانی به روی همه مردم باز است و هفته ای 6 روز را در خدمت مردم خواهم بود.

دهقانی وی روزانه حدود یکصد ارباب رجوع به دفتر دادستانی عمومی و انقلاب کاشان مراجعه می کنند.

دادستان کاشان یادآور شد: تدابیر لازم برای اجرایی کردن دستورالعمل رئیس قوه قضائیه برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها در حال انجام است.

دهقانی با اشاره به توجه ویژه دادستانی به پیشگیری از وقوع جرم، اظهار کرد: پرونده های ورودی به دستگاه قضایی باید کاهش داده شود و بر همین اساس برای پیشگیری وضعی و پیشگیری اجتماعی، آموزش های لازم در دستور کار قراردارد.

گفتنی است روز پنجشنبه با احکام رئیس قوه قضاییه «روح‌الله دهقانی‌» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کاشان معارفه و «محمد تکبیرگو» به عنوان مستشار دادگاه‌های تجدیدنظر استان اصفهان، مستقر در شهرستان کاشان منصوب شد.


    (0) (0)

    ژانویه 18, 2020

    سلام همه ی مواردی که جناب آقای دادستان فرمودندخیلی خیلی خوب وعالی است انشاءالله انشاءالله درعمل انجام شودوموانعی نباشدوکسی یاکسانی کارشکنی نکنندبسیاربسیاربرای کاشان خوب خواهدبودوخداوندانشاءالله خیربه آقای دادستان بدهدودرکنارسلامتی درپست جدیدموفق باشند

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *