انتخابات شورای برزک به بیمارستان کشیده شد

شنبه چهاردهم مردادماه 1402 انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برزک برای سال سوم از دوره ششم برگزار شد و محمدرضا باقری برزکی به عنوان رئیس، محمدرضا رحیم‌زاده برزکی به عنوان نایب رئیس و سید محمدرضا مصطفوی به عنوان خزانه‌دار این شورا انتخاب شدند.

پیش از این برای دو سال متوالی محمد مهران‌فر به عنوان رئیس، محمدرضا باقری به عنوان نایب رئیس، محمدرضا رحیم‌زاده به عنوان خزانه‌دار و عباسعلی کاردان به عنوان منشی انتخاب شده و در جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برزک قرار گرفتند.

به نظر می‌رسد تغییر در ترکیب هیئت رئیسه شورا باعث ناراحتی یک عضو و مجادله کلامی با عضو دیگر شده که در نهایت کار یکی از اعضا شورای اسلامی برزک به واسطه صدمات روحی به بیمارستان کشیده است.

با وجودی که پنج دورۀ پرفراز و نشیب از شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌گذرد و در ششمین دوره خود قرار گرفته‌ است ولی همچنان شورا محلی برای مناقشه و جنگ و دعوا بین اعضا تبدیل شده است.

مردم نخبگان و برگزیدگان خود را برای تصدی مسئولیت شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌کنند تا در فضایی سرشار از احترام، هم‌افزایی و همکاری با پذیرش نظرات و سلایق مختلف به ارائه خدمات مطلوب به شهر و روستا همت نموده و مسائل و مشکلات را با استفاده از ظرفیت‌های مردم و دولت به بهترین شکل به سامان برسانند. آرمانی که متأسفانه تا کنون محقق نشده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *