مسئول آموزش و پرورش کاشان:

امتحانات نهایی دانش آموزان پایه ۹ و ۱۲ تحت هر شرایطی حضوری برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم حمزه چاوشی دربازه وضعیت دروس کارگاه های هنرستان ها اظهار داشت: کارگاه های هنرستان ها فقط در وضعیت کرونایی آبی و زرد فعال است و در وضعیت های نارنجی و قرمز برگزار نمی شود.


وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم مدارس تحت هر شرایطی به صورت حضوری برگزار می شود، ابراز داشت: سال گذشته نیز امتحانات نهایی این دو پایه به صورت حضوری برگزار شد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان درباره نحوه حضور عوامل مدرسه افزود: عوامل اجرایی مدارس همانند کارکنان دستگاه ها و ادارات اجرایی و خدماتی مطابق با وضعیت مشخص شده برای وضعیت کرونایی قرمز باید با حداقل ظرفیت یعنی یک سوم در مدارس حضور داشته باشند.


    نیکا کاویانی
    (0) (1)

    نیکا کاویانی

    فروردین 18, 1400

    با عرض سلام و خسته نباشید سال قبل همه ی مدارس درس ها رو در مدت زمان حضوری تموم کرده بودن و در زمان قرنطینه به صورت آنلاین داشت مرور میشد و همه ی پایه ها به صورت قوی و حضوری درس ها رو فرا گرفتند و این درست نیست که حالا که ما مجازی و ضعیف درس خوندیم به صورت حضوری امتحان بدیم ، مخصوصا ریاضی که مجازی اصلا نمیشه یاد گرفت یا هر درس دیگه ای نمیشه آموزش مجازی رو با حضوری مقایسه کرد و انتظار همون بازخورد رو داشت ما به صورت مجازی و ضعیف درس خوندیم میشه اینو لحاظ کنید؟ و این که اگر در پشت حیاط مدرسه یا در زمان رفت و آمد برای امتحان ها دانش آموزی مریض بشه ، شما پاسخ گویید؟؟

    (0) (1)

    فروردین 18, 1400

    چرا ا

    (0) (1)

    فروردین 18, 1400

    چرا ازمون نهم حضوري است كرونا واقعاااا خطرناكه اصلا نبايد حضوري باشه

    فرشته
    (1) (0)

    فرشته

    فروردین 21, 1400

    سلام ببخشید اگه اون موقعه من کرونا داشتم بیام و امتحان بدم؟ یا اگه کرونا نداشتم و گرفتم چه کسی پاسخ گو هستش؟

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *