معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان عنوان کرد

اقامتگاه های‌گردشگری کاشان با هماهنگی‌ مرکز بهداشت می توانند فعالیت خود را آغاز کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: اقامتگاه های‌ بومگردی و گردشگری کاشان با هماهنگی‌ مرکز بهداشت می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم سیدحسن قاضی عسکر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران کاشانی اظهار داشت: با تصمیم و تصویب ستاد استانی مبارزه با کرونا اقامتگاه های گردشگری و توریستی اصفهان می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با استفاده از ۵۰درصد ظرفیت، فعالیت خود را آغاز کنند.

وی همچنین با اشاره به تاثیری کرونا بر صنعت گردشگری به خصوص فعالین این حوزه در شهرستان کاشان گفت: اقامتگاه های گردشگری کاشان نیز با هماهنگی با مرکز بهداشت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند با ۵۰ درصد ظرفیت، فعالیت کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ارزی در بین صنعتگران ابراز داشت: این مشکلات برای شهر کاشان و استان اصفهان به دلیل بافت صنعتی بودن چندین برابر است.
وی بیان داشت: پیشنهاد داده ایم صنعتگران و بازرگانان کاشان از ظرفیت میز استان اصفهان در بانک مرکزی برای ارائه مشکلات خود استفاده کنند.
قاضی عسکر همکاری دو اتاق بازرگانی ایران و اصفهان را برای بهره مندی از میز استان اصفهان در بانک مرکزی ضروری دانست و تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و اداری در جهت تامین منافع و رفع مشکلات جاری صنعتگران و بازرگانان کاشان قدمی برداریم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *