رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

افزایش تعداد تست های مثبت ابتلا به کووید 19 در پنج روز اخیر در کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد تست های مثبت ابتلا به کووید 19 در پنج روز اخیر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دکتر سید علیرضا مروجی در جمع خبرنگاران افزود: این افزایش تست های مثبت یک هشدار است و نشان می دهد کرونا هنوز در جامعه هست، به طوری که در پنج روز اخیر تست های مثبت از 3 عدد در روز به 35 مورد مثبت افزایش یافته است.

وی افزایش تعداد تست های مثبت در آزمایشگاه منطقه را نشانه دو موضوع دانست و تصریح کرد: از یک سو سیستم قدرتمند سلامت بیماران را شناسایی می کند و با شناسایی زوهنگام، ضمن پیشگیری بیماران سریع تحت درمان قرار می گیرند.

دکتر مروجی، ادامه داد: از سوی دیگر این موارد مثبت نشان می دهد بیماری کووید 19 هنوز در جامعه هست و بایستی تعامل و مشارکت مسئولین، مردم و رسانه ها تداوم داشته باشد تا روزهای سخت اسفند و فرودرین سال گذشته اتفاق نیفتد.

وی، دلیل عدم نیاز مبتلایان به بستری در بیمارستان را پیگیری و کنترل توسط همکاران دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بخش سرپایی در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.

دکتر مروجی، در ادامه با بیان اینکه روند تعداد بستری های جدید بیماری حاد تنفسی افزایش محسوسی نداشته و بین 2 تا 7 نفر متغیر بوده، افزود: تعدادفوتی ها نیز افزایش نداشته و بین صفر تا 2 نفر در 10 روز اخیر بوده است.


    (0) (1)

    خرداد 28, 1399

    چطور میشه مراسم ساده و کم جمعیت مردم عادی نمی گذارید بر گزار شود آنوقت مراسم چندین هزاری از تلویزیون مستقیم بخش می کنید چطور میشه مراسن تعزیه ملت که با اندک جمعیتی نمی گذارید بر گزار شود آنوقت مراسمات دیگه در هیات و مساجد با انبوه جمعیت برگزار می کنید. یا ک ونا را مسخره دارید یا ملت را مسخره دارید. تا کی این کلک و دروغها و دو رنگیها. ملت را از همه چیز بی اعتنا نکنید. خودتان عمل نمی کنید به ملت میگید. واقعا یا خودتان را َََََََ0000 حساب کردید یا ملت را

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *