افزایش تصادفات رانندگی در کاشان نگران کننده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: افزایش تصادفات رانندگی در کاشان نگران کننده است و نباید ساده از کنار آن گذشت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، منصور شیشه فروش در روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کاشان افزود: بر اساس آمار تصادف‌های برون شهری 84 درصد و تصادفات درون شهری 89 درصد در این شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه عامل 75 درصد تصادفات درایران خطای انسانی است، تاکید کرد: و با توجه به دور جدید سفرهای فصل تابستان در روزهای پایانی شهریور باید اقدمات لازم برای کاهش آمار سوانح رانندگی صورت بگیرد.

شیشه فروش یادآور شد: کسی که مسوول است وظیفه دارد برای کاهش حوادث و نجات انسان ها کار کند پس با توجه به سیل فروردین سالجاری باید برای اجرای دستورالعمل ها و ابلاغیه ها تلاش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان در این نشست دلایل افزایش تصادفات جاده ای در کاشان را عبور ماشین های سنگین در اتوبان های منتهی به این شهرستان و عدم وجود روشنایی کافی عنوان کرد.

عباسعلی قپانی پور گفت: بیشتر تصادفات بر اثر برخورد ماشین های حمل سوخت و تریلی با اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه است که باعث افزایش 84 درصدی تصادفات جاده ای کاشان شده است.

وی تصریح کرد: طرح اجرای دو بانده شده جاده کاشان و اردستان در حال تکمیل است که امیداواریم تصمیمی برای دو بانده شدن اتوبان کاشان قم نیز در دستور کار قرار بگیرد.

قپانی پور خاطرنشان کرد: دو بانده شدن اتوبان کاشان قم موجب خواهد شد تا با عبور کمتر ماشین های سنگین شاهد کاهش آمار تصادفات و آسیب به آسفالت این مسیر باشیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *