پایگاه خبری اهل کاشانم گزارش می‌دهد:

افزایش آمار ثبت ازدواج در کاشان در تاریخ ۹۹/۹/۹

پس از تولدهای تقویمی و مناسبتی که بحث آن چند روزی است به دلیل در پیش بودن نهم آذرماه 99 گرم بود، ازدواج های این روز نیز رونمایی شد.

 

البته صدالبته بین این دو تفاوت از زمین و آسمان است چراکه تولد نوزاد در این روز صرفا به خاطر یک عدد و تاریخ ممکن است صدمات جبران ناپذیری برای مادر و فرزند داشته باشد ولی ازدواج در این تاریخ شامل این موضوع نمی شود و صرفا به این بهانه سعی کرده ایم در قالب یک گزارش وضعیت ثبت ازدواج در شهر کاشان مورد بررسی قرار دهیم.

 

در کنار این موضوع گریزی نیز به تاریخ معروف 99/9/9 زده این تا بدانیم افراد در سن ازدواج در کاشان چگونه با این تاریخ سر کرده اند.

محمدعلی عندلیب یکی از سردفتران ازدواج و طلاق در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه در طول روزهای گذشته مردم همه مراسم های عقد خود را برگزار نکردند تا این مراسم را در امروز و به تاریخ 99/9/9 برگزار کنند، اظهار داشت: در حالت کلی تعداد مزدوجین نسبت به روزهای پیشین که به مرور مراسم عقد خود را برگزار میکردند تفاوت چندانی نکرده است.

 

وی با بیان اینکه کلا آمار ازدواج نسبت به گذشته به اندازه کمی کاهش یافته است، ابراز داشت: شاید یکی از مهمترین دلایل این موضوع مشکلات اقتصادی باشد.

 

محمدرضا تفویضی یکی دیگر از سردفتران ازدواج و طلاق کاشان نیز در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه به طور متوسط برای یک هفته اخیر تعداد ازدواج ها نسبت به پیش از آن تفاوتی نداشته است اضافه کرد: تعداد ازدواج ها در روز 99/9/9 در کاشان نسبت به روزهای پیش از آن حدود 15 درصد افزایش داشته است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *