اطلاعات ضد و نقیض راهداری و سردرگمی مسافران کاشانی

«لغو کلیه سفرهای پایانه مسافربری کاشان» و اعزام ناوگان حمل و نقل بیرون شهری این شهرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبری است که سه شنبه به درخواست اداره راهداری کاشان از طریق رسانه اهل‌کاشانم به اطلاع مردم و همشهریان گرانقدر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، اداره راهداری روز گذشته اعلام کرد در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین کلیه سرویس های پایانه مسافربری کاشان از تاریخ ۲۴ مهر الی ۳ آبان لغو می گردد. امروز با ارسال اصلاحیه ای اذعان داشت از تاریخ 25 مهر الی 28 مهر محدودیت هایی در ناوگان مسافربری کاشان بوجود خواهد آمد و از تاریخ 29 مهر به بعد به روال عادی باز خواهد گشت.

در اطلاعیه تکمیلی روز سه شنبه که با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و انجمن صنفی اتوبوسرانی به نقل از رئیس راهداری کاشان منتشر شد تأکید شده است: «برای مسافران و دانشجویان این شهرستان با توجه به لغو سفرهای پایانه حمل و نقل برون‌شهری در این چند روز پیش‌بینی‌های لازم را در نظر گرفته تا با مشکل مواجه نشوند.»

این خبر و اطلاعیه از طریق رسانه‌های مختلف شبکه‌های مجازی در سطح وسیع منتشر و اطلاع‌رسانی شد تا این که خبر دیگری به نقل از «عباس افضلی» مدیر پایانه‌های مسافربری کاشان از طریق خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

در این خبر افضلی شمار اتوبوس‌های مسافربری کاشان را 85 دستگاه اعلام کرده و یادآور شده است که پایانه مسافربری کاشان آمادگی دارد افزون بر خدمات برای زائران اربعین حسینی مسافرانی را که قصد سفر به شهرهای اصفهان یا تهران دارند را جابجا کند.

شرایط خاص یا اضطراری در بسیاری از مواقع غیرقابل اجتناب است. مردم آن را درک کرده و حداکثر همکاری خود را به کار گرفته تا با کمترین چالش از آن عبور کنند. شهروندان انتظار دارند سازمان‌های مسئول با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی مناسب، دقیق و حساب‌شده در کنار مردم قرار گرفته و آسیب‌ها و مشکلات چنین شرایط را کاهش دهند.

چنانچه مدیران مسئول مجهز به هنر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی نیستند حداقل انتظار آن است که با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع و پرهیز از ارائه اطلاعات ضد و نقیض، مشکلات را از چیزی که هست بیشتر نکرده و مردم را گیج و سردرگم نکنند. توقع و انتظاری که آنچنان زیاد و غیرمعقول نیست. مسئولین محترم شهرستان در صورت امکان رعایت فرمایید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *