• شناسه خبر : 244

در صحن علنی شورای شهر کاشان اتفاق افتاد

استیضاح شهردار رای نیاورد/ اعتراض چهار عضو شورا به قانونی نبودن جلسه

صد وششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان در حالی با حضور 9 عضو شورا آغاز شد که به دلیل اختلافات بین اعضا درباره پروژه زیرگذر مدخل شهر و ترک جلسه توسط چهار عضو شورا بدون نتیجه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم،در این جلسه ابتدا نامه های واصله توسط اعضای شورای شهر بررسی و گزارش روسای کمیسیون های شورا ارائه شد و در ادامه درباره تصمیم گیری موضوع جلسه جلسه گذشته مرتبط با پروژه زیرگذر مدخل شهر بحث شد که در نهایت به دلیل قانع نشدن اعضا سوال کننده از شهردار کاشان این جلسه به صورت استیضاح شهردار برگزار شد.

هر چند در این نشست “سعید ابریشمی راد” شهردار کاشان حضور نداشت ولی پنج عضو شورا به وی رای عدم اعتماد دادند و چهار عضو دیگر شورا با اعلام قانونی نبودن جلسه در این رای گیری شرکت نکردند.

بر اساس قانون برکناری شهردار نیازمند دو سوم آرا یا شش رای از اعضای شورا می باشد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا استیضاح، سعید ابریشمی راد همچنان در مسوولیت شهردار کاشان باقی خواهد ماند.

در ادامه نشست علنی شورای شهر موضوعات مرتبط با شرکت آذرپاک بررسی شد و پس از آن مجددا اعضا درباره پروژه زیرگذر مدخل شهر بحث و گفتگو کردند که “علی هاشمی طاهری” پیشنهاد رای گیری برای اخذ مصوبه توقف پروژه زیرگذر مدخل شهر تا زمانی که نظر کارشناسان عالی داده نشده را ارائه کرد که با مخالف چهار عضو شورا مواجه شد و با ترک صحن علنی توسط آنها جلسه شورای شهر از رسمیت افتاد.

“حسینعلی وکیل”، “مجید شمس”، “مصطفی کردمیل” و “علیرضا پورعسگری”چهار عضو شورای شهر کاشان بودند که با اعلام قانونی نبودن این جلسه و در اقدامی اعتراضی صحن علنی شورا را ترک کردند تا این نشست بدون نتیجه یا مصوبه ای به پایان برسد.

علی رسول زاده، رئیس شورای شهر کاشان روند برگزاری این جلسه را مطابق قانون دانست و افزود: با توجه به ترک جلسه توسط چهار عضو شورا و از رسمیت افتادن آن نتیجه این نشست از طریق استانداری اصفهان یا فرماندار کاشان پیگیری خواهد شد.

گزارش کامل و صحبت های اعضای موافق و مخالف در این نشست به زودی در پایگاه خبری اهل کاشانم منتشر خواهد شد.


    (0) (0)

    ژوئن 9, 2019

    .... از کف خیابانها گرفته تا کارهای بزرگ.بیشتر به فکر مردم باشید.در قبال مسعولیتی که دارید متعهد باشید.

    حمیدرضا جمال ابادی
    (1) (0)

    حمیدرضا جمال ابادی

    ژوئن 9, 2019

    ....از کف خیابانها گرفته تا کارهای بزرگ.همه چیز را به مسخره گرفتید .فکر کنم اگر در اداره {...} هم گل بگیرید بهتر باشه.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *