• شناسه خبر : 6932

مدیر مرکز بهداشت کاشان خبر داد

استخرهای کاشان بازگشایی شد

مدیر مرکز بهداشت کاشان گفت: استخرهای کاشان با شرایط و ضوابطی خاص بازگشایی می شود. ‌

مسعود دهقانی در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم اظهار داشت: استخرها و مجتمع های آب درمانی کاشان با رعایت ضوابط و شرایط ابلاغی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بازگشایی شد.
وی با اشاره به اینکه پیمانکاران و مدیران استخرهای کاشان باید قبل از ورود هر فرد غربالگری را انجام دهند، ابراز داشت: ورود افراد بیمار به استخرها ممنوع است و توصیه می کنیم افراد پرخطر نیز فعلا از این اماکن استفاده نکنند.
مدیر مرکز بهداشت کاشان با بیان اینکه مدیران و پیمانکاران باید به صورت مستمر محیط استخر و رختکن ها را شستشو و گندزدایی کنند، تصریح کرد: به این منظور باید فاصله گذاری در بین سانس ها به گونه ای باشد که امکان ضدعفونی کردن به طور کامل میسر باشد.
مدیر مرکز بهداشت کاشان با اشاره به اینکه استخرها و مجتمع های آب درمانی، با ابعاد استخر ۱۰در ۲۵متر برطبق دستورالعمل وزارت بهداشت فقط مجاز به پذیرش ۱۵ نفر هستند، یادآور شد: آبسردکن ها،سونای مرطوب و جکوزی باید ازاستخرها حذف شود.
وی همچنین با بیان اینکه افراد حاضر در استخرها باید نسبت به حفظ فاصله با دیگر افراد در استخر اقدام کنند، بیان داشت: ماندگاری ویروس در یک محیط مرطوب مثل استخر بسیار بیشتر از دیگر محیط هاست و بر همین مبنا باید شهروندان کاشانی در استفاده از استخر نکات و دستورالعمل های ابلاغ شده را رعایت کنند.
دهقانی افزود: در صورتیکه شرایط کاشان از نظر شیوع ویروس به گونه ای شود که در وضعیت قرمز قرار گیرد مجددا محدودیت های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس اعمال می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *