• شناسه خبر : 7749

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

استخدام پرستاران ۸۹ روزه در قالب نیروهای شرکتی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: پرستارانی که در زمان شیوع ویروس کرونا در قالب قراردادهای ۸۹ روزه کمک دانشگاه علوم کاشان بودند، در قالب نیروهای شرکتی استخدام می شوند.

مهرداد فرزندی پور در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته و استفاده از نیروهای در قالب قراردادهای پرستاران ۸۹ روزه اظهار داشت: این نیروها که تعداد آنها ۱۳۲ نفر هستند در قالب نیروهای شرکتی به کارگرفته می شوند که از این تعداد ۶۵ نفر پرستار، ۲۹ کمک پرستار و مابقی در سایر رشته ها می باشند.

مهرداد فرزندی پور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان

وی همچنین با اشاره به مجوز سازمان امور اداری و استخدامی به وزارت بهداشت و درمان برای استخدام حدود سه هزار نیرو ابراز داشت: سهمیه دانشگاه علوم پزشکی کاشان ۳۳ نفر است که در حوزه بهداشت و درمان استخدام می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ نفر پرستار، چهار نفر بخش فوریت ها و هفت نفر باقیمانده مربوط به سایر قسمت ها هستند.

وی افزود: با توجه به فوریت استخدام و بکارگیری پرستاران ۸۹ روزه برای خدمت در نظام بهداشتی درمانی کاشان مقرر شد این نیرو ها از پذیرفته شدگان ذخیره آزمون استخدامی سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی با توجه به اولویت های معین شده استخدام شوند.


    (0) (0)

    سپتامبر 7, 2020

    من ۵ساله اونجا کار میکنم تو کرونا هم هستم ولی ما هنوز شرکتی هم نشدیم لطفا توجه فرمایید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *