معاون امور عمرانی استانداری اصفهان پاسخ می‌دهد؛

از عدم برگزاری یک‌ساله کمیسیون ماده پنج تا غیبت استاندار اصفهان در کاشان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: استانداری آمادگی برگزاری جلسه کمیسیون ماده پنج را کاشان دارد و حتی با تشخیص فرماندار کاشان می توانیم این جلسه را در خود شهرستان برگزار کنیم .

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مهران زینلیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا یک سال است برای کاشان کمیسیون ماده پنج تشکیل نشده است، افزود: پس از مطرح شدن این بحث توسط شهردار کاشان دستور دادم اولین جلسه کمیسیون ماده پنج برای کاشان برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دفتر فنی معاونت عمرانی اعلام کردند که از کاشان درخواستی برای کمیسیون ماده پنج نداشتند که از فرماندار درخواست داریم برای جلسه ای که سریع تر، آسانتر و به نفع مردم است برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات کمیسیون ماده پنج  مورد تاکید استانداری اصفهان است، افزود:  تلاش کردیم با برنامه ریزی برای۱۱۴ شهر استان وقت مناسب داده شود که کاشان هم به عنوان یکی از بزرگترین شهرها در اولویت است.

زینلیان در پاسخ به این سوال که چرا استاندار اصفهان در مدت دو سال از  گذشت عمر دولت تنها دو سفر رسمی به کاشان داشتند و در معارفه شهردار کاشان نیامدند، گفت: استاندار همواره دنبال فرصت هستند تا به شهرستان های مختلف بروند ولی تا این لحظه فرصت برای سفر به چند شهرستان استان نداشته است.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه پیام شما را به استاندار اصفهان منتقل می کنم، گفت: استان از ۲۸ شهرستان برخوردار است و سفر به کاشان همواره در اولویت استاندار است و حضور قبلی ایشان به این شهرستان سفری کامل، جامع و همراه با مصوبات عمده ای بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *