• شناسه خبر : 3106

از رشد بی رویه مراکز فروش دخانیات در کاشان جلوگیری شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان از رشد بی رویه مراکز عرضه و فروش سیگار، توتون و تنباکو و ادوات قلیان ابراز نگرانی کرد و خواهان رسیدگی سریع دستگاه های مربوطه به ویژه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان به این موضوع شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عباسعلی قپانی پور در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان،افزود: عرضه و فروش داروهای غیر مجاز در عطاری ها از موضوعاتی است که دستگاه های متولی در نظارت و برخورد با متخلفین باید آن را پیگیری کنند.

وی قاچاق کالا و ارز را یکی از مشکلات و معضلات عمده اقتصاد کشور دانست و گفت: قاچاق کالا در حوزه اقتصادی می تواند در کوتاه مدت باعث پایین آمدن میزان اشتغال و تضعیف تولید ملی شود.

وی در ادامه از پلاک کوبی ۵۵۰۰ دام سبک و سنگین در کاشان خبر داد و تصریح کرد: لازم است تا دامداران در این منطقه نسبت به پلاک‌کوبی دام‌های سبک و سنگین در راستای هویت گذاری و سرشماری آنها همکاری لازم را با مسئولان مربوطه داشته باشند چراکه این موضوع در کاهش قاچاق کالا نقش بسزایی دارد.

قپانی پور در پایان با اشاره به ابلاغ آیین نامه فرآیند ماینینگ (استخراج) رمز ارزها مصوب هیات محترم وزیران در تاریخ ۱۳ مرداد سال جاری بر طی روند قانونی و لزوم اخذ مجوز از وزارت صمت، توسط متقاضیان تاکید کرد.


    (0) (0)

    اکتبر 16, 2019

    سلام انشاءالله که مسئله دخانیاتی که گفته شده بررسی وحتماپیگیری شودوبه فراموشی سپرده نشودیارهاکنندچون موضوع خیلی خیلی مهمی هست وجوانهای ماکه درکاشان زندگی می کنندآنقدربه راحتی نتواننداین مواردرا استفاده کنند

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *