ارتقا کیفیت خدمات یا تکرار سرنوشت اورژانس مرکزی؟ خدمات تزریق و پانسمان درمانگاه گلابچی کاشان واگذار می‌شود

واگذاری درمانگاه گلابچی به بخش خصوصی و برون سپاری خدمات آن موجب نگرانی ها در میان شهروندان شده که مبادا سرنوشت اورژانس مرکزی در انتظار مرکز گلابچی باشد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بحث برون سپاری خدمات مرکز گلابچی چگونه است؟ آیا تنها بخش پرستاری این مرکز به بخش خصوصی واگذار می شود؟ آیا بعد از واگذاری، تعرفه های درمانی افزایش خواهد داشت؟ کیفیت خدمات پس از برون سپاری چگونه خواهد بود؟ سوالاتی که باید دانشگاه علوم پزشکی کاشان جواب دهد.

درمانگاه گلابچی کاشان

حسن صفری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با اهل کاشانم می‌گوید: در حال حاضر درمانگاه گلابچی با وجود 20 نفر پرستار (10 خانم پرستار و 10 پرستار آقا) همچنان با کمبود شدید نیروی پرستار در این مرکز به امر انجام تزریقات و پانسمان اشتغال دارند.

 صفری گفت: با توجه به عدم وجود پرستار طرحی و همچنین عدم اجازه دانشگاه به استخدام پیمانی یا شرکتی نیروهای پرستاری راهی جز استفاده بهینه از نیروهای موجود وجود ندارد بدین منظور برای ارتقا کیفیت خدمات و نیز اشتغال نیروهای پرستاری و مامایی بیکار، طرح واگذاری خدمات تزریقات و پانسمان در درمانگاه مورد بررسی های فنی و کارشناسی دقیق می باشد که هدف از انجام این کار  استفاده بهینه از نیروهای موجود، ارتقا کیفی و کمیت خدمات ارائه شده، ایجاد اشتغال برای نیروهای درمانی بیکار، استفاده بهینه از منابع مالی دانشگاه، تقویت کارکرد این درمانگاه، ارتقا کیفیت ارائه خدمات بدون افزایش تعرفه ها و قطعا ارائه خدمات با تعرفه دولتی‌ با توجه به اینکه درمانگاه گلابچی در قسمت مرکزی و‌ متراکم شهر قرار دارد ارائه خدمت به مردم با کیفیت و تعرفه دولتی از وظایف اصلی دانشگاه علوم پزشگی می باشد، پس هر گونه تصمیم گیری باید بر اساس منافع شهروندان باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *