ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهالی فرهنگ و هنر آران و بیدگل

«محمد آقاسی» مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به آران و بیدگل، سلام وزیر فرهنگ و ارشاد را به جامعه فرهنگی و هنری آران و بیدگل ابلاغ کرد و گفت: حضورم در این شهرستان پیام روشنی دارد و آن اینکه، از هیچ تلاشی برای همراهی با اهالی رسانه دریغ نمی‌کنیم.


«روح‌اله قربانی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در استقبال از مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های کشور، ضمن تشکر از حضور وی در این شهرستان گفت: جایگاه رسانه‌ها در توسعه غیرقابل انکار است؛ اما رسانه قوی با خبرنگار حرفه‌ای شکل می‌گیرد و برای داشتن خبرنگاران حرفه‌ای باید توجه ویژه‌ای به موضوع آموزش داشته باشیم.
قربانی ادامه داد: حضور عالی‌ترین مقام حوزه آموزش خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در شهرستان آران و بیدگل، نوید روزهای روشنی را در حوزه رسانه می‌دهد.

«محمدنظافتی» مسوول برگزاری این دوره؛ همراهی هنرمندان و اصحاب رسانه را در حل چالش‌های اجتماعی و فرهنگی «لازم و تعیین کننده» دانست وبا اشاره به طرح شهرهای خلاق یونسکو  تصریح کرد: اجلاس‌ سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل، یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی جهان است اما تعداد کسانی که این رویداد را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنند، یک دهم کسانی است که در جهان یک جشنواره فیلم بین المللی را دنبال می‌کنند. این یعنی مردم جهان به هنر و هنرمند اقبال دارند و با کمک رسانه‌ها می‌توان از محبوبیت و هنر هنرمندان برای حل مشکلات به ویژه مباحثی که در آن نیاز به آموزش شهروندی است بهره برد.


نظافتی گفت: برای اولین بار است که یک دوره آموزشی از طرف دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در منطقه آران و بیدگل برگزار می‌شود و امیدواریم این روند استمرار یابد.
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری کارگاه تخصصی ادراک در جهان رسانه‌ای شده، روز پنج شنبه به آران وبیدگل سفر کرد.
در این کارگاه تخصصی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل و با همکاری شرکت آبفای کاشان، آموزش و پرورش و فرهنگ‌ساری شهروند شهرداری آران و بیدگل و آژانس هواپیمایی پرستوی کویر کاشان برگزار شد، جمعی از مدیران رسانه‌های محلی، خبرنگاران، روابط عمومی ادارات و معلمان آران و بیدگلی حضور داشتند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *