معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

ابتلای 593 نفر از کادر درمان منطقه کاشان به بیماری حاد تنفسی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ابتلای قطعی 68 نفر از کادر بهداشتی درمانی منطقه کاشان به بیماری کرونا خبر داد.

محمد حاجی جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه کادر بهداشتی درمانی منطقه کاشان تاکنون دو شهید سلامت در جبهه مبارزه با کرونا تقدیم کشور عزیزمان ایران کرده است، اظهار داشت: یکی از این شهدای عزیز دکتر مجید فرهاد و دیگری پرستار محسن خادم است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون 68 نفر از اعضای کادر درمان منطقه کاشان به طور قطعی مبتلا به کرونا شده اند، ابراز داشت: 525 نفر دیگر از اعضای کادر بهداشتی درمانی نیز مشکوک به کرونا تشخیص داده شده اند.

حاجی جعفری بیشترین مبتلایان قطعی به کرونا را در بین پرستاران دانست و تصریح کرد: 25 نفر از کادر پرستاری منطقه کاشان به طور قطع مبتلا به کرونا و 188 نفر نیز مشکوک به کرونا هستند.

وی رده های بعدی مبتلایان قطعی کادر درمان به کرونا را مربوط به پزشکان متخصص با 11 مورد و پزشکان عمومی با هشت مورد دانست و بیان داشت: 43 پزشک متخصص و 17 پزشک عمومی هم مشکوک به کرونا بوده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در میان رزیدنت ها و اینترن ها نیز به ترتیب یک و دو مورد قطعی به کرونا وجود داشته است، یادآور شد: در این دو گروه نیز به ترتیب 41 و 15 مورد مشکوک به کرونا گزارش شده است.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *